Vespa Club Croatia > Novi članovi foruma

Vespa cosa 125

(1/19) > >>

Jurevw:
Ja san Jure,član san već neko duže vrime,dolazin iz Splita iman 16 godina i nedavno san kupija svoju prvu vespu koju mater nemoze nacrtanu smislit :blee3:
Vespu san nabavija jako povoljno te sve sta na njoj trebam napravit uglavnon obavljan sam (ponekad uz neciju pomoc po principu jedan radi a dvojica ga zajebaju) te je svaka pomoc dobrodosla. Imam neke slike kad san je uzea i malo procesa rada ali neznan kako ih postavit. Vidin nema bas puno podataka o cosama i kako ih napravit tako da cu ja probat dokumentirat sta vise mogu jer jer je moja okej stanje ali ja to volin sve prigledat i poštelat jer jedino sebi virujen :hbg:  volija bi tako pomoc nekome jer i ja sam trazin i bas nemogu nista nac a sam vespu financiran tako da mi nije rijesenje vozit je u majstora :whis: a i ako mi je majstor napravi ja neznan kako popravit ako se opet pokvari tako sta god pokusavan iden na slipo bez ikakvog prijasnjeg iskustva sa vespama a pogotvo sa cosama. Za pocetak najveci problem su mi te "famozne" hidraulicne kocnice koja mi propada. Mislija san da pustaju cilindri u dobosima al sve je suvo dobro(iman i slike kad san to rijesava,opet,neznan kako stavit) ozracin kocnice pune su zraka i kad ozracin sve je super te nakon par dana kocnica opet propadne. Također iman problem sa paljenjen nakon sta malo duze lezi triba je dosta puta kurblat dok ne upali a kad upali radi sve normalno i ako ne stoji puno vespa pali na zub ali ako stoji priko veceri opet ujutro triba puno verglat ali to mi sad nije toliki problem vaznije je stat jer se kotljat moze i nizbrdo :smvcc: Ako neko ima kakvog znanja ili iskustva volija bi da ga podili s nama.

IGOR B:
Mladi mestre,
zameni gumice u glavnom kocionom,razdelniku,i cilindrima. Prvo si naisao na probleme koji krase tu vespu i zbog kojih je "omiljena" u vesparoskom svetu.
gumice ces tesko naci ali probaj. imasi i drugo resenje,prednji cilindar iskljucis i kocis na sajlu samo.gumice za glavni kocioni mozes uzeti od fice stari tip ako ne nadjes originalne.
drugi problem
paljenje vespe,malo ne jasno si opisao. kad je upais,hvata li zalet u radu dok ne prokine ili radi normalno?
moze biti da ti je crkao el,sauh i kad je hladna tesko pali.moze biti da to je crkla elektro dizna za pustanje goriva i da ti je igla losa pa preliva tj presisa.
sve su to neke stvari na koje treba obratiti racuna kad postavljas pitanje da bi ljudi znali u kom pravcu da te usmere.

Jurevw:
Hvala prijo na savjetu,cilindri su okej nikindan san skida doboše sve je suvo,moran znaci skidat glavni kocioni i razdjeljnik i gledat to rijesavat ali neznan kako doc do njih pa ako bi moga i to malo poblize objasnir jer doc do kuce moran niz nizbrdicu stvarno su mi kocnice prioritet,a i steta je ne vozit kad je registrirana,sta se tice paljenja tocan problem mi je kad vespa stoji nece upali verglan je 20 puta dok ne upali,kad upali radi normalno bez problema,vozi,ne gazin je na ladno ali ide normalno,kad je ugasin i opet probam upalit pali na zub,ali ako ostane duze vrime opet zeza triba je dosta kurblat,po mom je to do karburatora,ali opet nisan strucnjak nemogu dokucit

IGOR B:
Ako ne zalece kad je upalis tj hvata zalet da prokine u normalan rad (ne znam kako bih ti drugacije opisao) zameni elektro sauh i radice tj palice.
ja prijateljima izbacim to cudo od el sauh i preradim na rucni kao kod px.Malo igranja i sve se resi.

Jurevw:
Neznan,nevirujen,ima tri cetri dana napravija san alnaser i priko alnasera kad je palin vergla jedno 10ak sekundi pa upali,sta san pita neke ljude ili mi je šupalj plovak ili da mi je igla losa to jos moran provjerit

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju